Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Sandra - 12 mars 2011 19:34

Nu har jag sett havet!


Underbart med stora isflak som låg på standen. Lite så man kände sig som en isbjörn   


Det har inte blivit någon löptur, däremot en power walk! Löptur imorgon kanske? Nu blir det mys med rödvin och melodifestivalen! (som jag mest tittar på för killens skull.. Han tycker ju det är så kul)


Utmaning:

49 km/80 km
8/15 träningspass
1/2 nya träningsformer
100 minuters pass. Check!!

8 (varav 4.5 min på tå)/30 min planka.

120 (varav 33 på tå)/300 armhävningar
0/4 ordentliga stretch/avslappning/yoga/meditation


Hmm..

Måste bättra mig med meditationen/avslappningen! Annars kan jag göra plankan på tå i en minut nu (när jag började gick det endast i 30 sek) och fortfarande 10 armhävningar på tå) Bättre kan jag!

Av Sandra - 12 mars 2011 12:04


Riktigt regnigt och snöigt (!).


Underligt att åka från ett vårigt Linköping och tro att man ska komma till våren. Vilken chock!


Igår frossade jag i semla och lösgodis! Gott!


Idag blir det en sväng på stan och en promenad till havet.


Ha en fin lördag alla!

Ovido - Quiz & Flashcards