Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Sandra - 28 mars 2011 23:02

Jag har haft en underbar helg i Halmstad!

strålande sol men väldigt blåsigt. Massor av shopping. Massor av mat. Massor av godis. Vågen kommer nog inte att vara snäll på onsdag.


Lite bilder från helgen!


 


ser ni knopparna?!


 

Solligt!


  I löv you!

(inte min hand :))


 

Kapsejsad båt.


Ikväll har det blivit 90 minuters boxning med svägerskan! Riktigt, riktigt skoj men vad nervös jag var innan! Varför ska det vara så svårt att prova på pass/träningsformer man inte gjort förut?


Utmaningen:!

100 km/80 km
15/15 träningspass

2.5/2 nya träningsformer
100 minuters pass. Check!!

25 (varav 17 min på tå)/30 min planka.

250 (varav 86 på tå)/300 armhävningar

3/4 ordentliga stretch/avslappning/yoga/meditation


Nästan i mål nu!

Ovido - Quiz & Flashcards