Alla inlägg under februari 2011

Av Sandra - 28 februari 2011 21:49

Mitt orange träningslinne!!


 


Med matchande (?) träningsstrumpor!


 

Perfekt mat efter träning!

Tonfiskröra med inspiration från Itrims kokbok. Tonfisk, kesella, curry, äpple, ägg, purjölök och salt.


MUMS!

Av Sandra - 28 februari 2011 21:01


Den här låten är avslappning/strech på combatpasset och varje gång jag hör den vill jag bara gråta för den är så underbart fin!

Av Sandra - 28 februari 2011 17:22


Jag har köpt/fått en ny tavla till mitt vardagsrum!

En lite försenad födelsedagspresent från mina underbara föräldrar.


  Den här skönheten hänger numera på min vägg i mitt vardagsrum!


En livebild kommer senare!


Jag sitter och slappar i soffan, laddar för ett combatpass!

Vilken hektisk natt jag har haft! Men väldigt spännande! Jag upplevde något som var helt nytt för mig och därför blev jag nervös och stressad men det löste sig till slut. Och nu är jag en erfarenhet rikare!


Kvällen avslutades på IVA och jag fick gå hem lite tidigare, 05.45 var jag hemma. Helt underbart att vara hemma 2 timmar tidigare, och vad mycket bättre sömnen blir!


Nu måste jag byta om! Dags att inviga nya träningslinnet!!

Av Sandra - 27 februari 2011 23:48

Dessa två skapelser damp ned i min brevlåda idag!



Den här är supersöt och så häftigt mönster på tycker jag! Det enda tråkiga var att den var lite stor under bysten men det fixar jag med ett litet band.



Den här är en gammal favorit!

Jag har den i en kort modell i brunt och en lång i korall så jag var bara tvungen för min långa är för stor.

Klänningen är superskön och banden korsas i ryggen.


Lovely!     

Av Sandra - 27 februari 2011 19:58


Jag läste det HÄR inlägget som Emilie skrivit.


Läs och begrunda. Mycket tänkvärt.


Nu ska jag kila till jobbet!


Blev ingen pump utan jag slocknade i soffan istället. Men nu får jag träna combat imorgon istället, som jag har längtat!


Kram på er!

Av Sandra - 27 februari 2011 14:42

Nya träningskläder inhandlade!


Denna ursnygga träningsbh från Stay in place blev en ny favorit bland mina träningskläder.



   


Så snygg i ryggen!


Och sen köpte jag ett orange linne från Nike, så underbart skönt och ursnyggt! Lite längre, hittar ingen bild på det nu.


Nu jäklar ska jag vara färgglad när jag tränar!


Jag har fortfarande lite, lite träningsvärk efter pumpen och zumban i onsdags.

I helgen har det bara blivit myys med min underbara familj, lite shopping, lite godis och en semla har slunkit ned!


Ikväll blir det pump och extrapass på jobbet inatt.

Jag sitter redan i mina nya träninskläder och laddar inför pumpen, fast det är 4 timmar kvar tills det börjar..

Av Sandra - 23 februari 2011 21:20

60 minuters body pump och 60 minuters zumba resulterade i 998 kcal brända!


Och nu orkar jag inte lyfta armarna..


Ska försöka släpa mig till köket och skala ett litet ägg.


Kram på er!


 

Såhär snygga armar vill jag ha! (och ska få!)

Av Sandra - 22 februari 2011 21:39


..efter ännu ett underbart combatpass!


779 kcal brända, maxpuls: 191!



Ellas blogg läste jag en mening som har fastnat i mitt huvud. Ni vet när det är såå kämpigt att ta sig ut och träna, när man bara vill ligga hemma och krypa ned under en filt. Då frågar man sig själv:


-Har jag någonsin ångrat en träning? Har jag någon gång mått sämre efter en träning än vad jag gjorde innan?

Svar: Nej! Man mår så bra efter träning, jag har aldrig ångrat ett träningspass!


Nu: Proteinsmoothie.

Skapa flashcards