Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Sandra - 5 mars 2011 13:32

Åh vad underbart med sol!


Massor av folk ute och alla går omkring och ler. Jag är inget undantag :)


En liten löptur blev det idag, 5 km och 5 minuter snabbare än sist. Duktigt! Men det var en del is kvar så vissa delar fick jag småspringa för att inte trilla på ändan.


Och såklart började jag rundan med lite håll! Visste ni att orsaken till håll är okänd men man misstänker att diafragman krampar och på så vis ger upphov till smärtan. Skumt.


UTMANINGEN!

25 km/80 km
4/15 träningspass
0/2 nya träningsformer
100 minuters pass.

2 (varav 1 min på tå)/30 min planka.

50 (varav 13 på tå)/300 armhävningar
0/4 ordentliga stretch/avslappning/yoga/meditation


Nu börjar det kännas som att jag är i fas. Nästa vecka kommer det bli dåligt med träning då jag ska hälsa på killen i 5 dagar. Men jag ska ta med löpkläderna och ge mig ut på minst 2 smårundor.


Och eftersom det är en så härlig vårdag ute bjuder jag på en underbar låt!



Jag lyssnar på den här och saknar dig!!

Ovido - Quiz & Flashcards