Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Sandra - 17 mars 2011 11:44

Förlåt kära bloggvänner för dålig uppdatering men pojkvännen bor hos mig denna vecka (lovely!!) och jag har inte så mkt att skriva om :) Träningen har hamnat lite i skymundan för min enda prioritering som är före träningen är just kärleken!


Men idag blir det en liten löptur och imorgon ett body pump-pass och kanske lite combat.


Igår var det gruppmöte och jag var lite nyfiken på vad vågen skulle stanna på just efter min helg som bestod av semlor, godis, bullar och pizza   


Men vågen visade 75.2 kg! Rekordlågt på itrimvågen och minus 0.5 kg sedan förra mötet. Vad glad jag blir! Jag tror att man ska chocka kroppen emellanåt med lite mer mat och onyttigt för att förhoppningsvis få upp förbränningen lite.

Vi pratade även om vad man kan äta på sina undantagsdagar senare och det är en hel del faktiskt!

Lista kommer senare :)


Nu blir det löpning!



Grattis till min underbara kille som fyller år idag!!!


  

Ovido - Quiz & Flashcards