Direktlänk till inlägg 15 juni 2011

I´m back!

Av Sandra - 15 juni 2011 10:22

Hej alla kära läsare!


Jag har under den senaste veckan legat däckad i sjukdom med ett icke-fungerande internet; inte den bästa kombinationen ska jag säga. Igår kom min underbara kille hem och fixade internet så nu är jag tillbaka!


Sjukperioden har också gjort att jag inte har tränat någonting! Jag har knappt varit utanför dörren. Jag har mest ätit och ätit känns det som. Jag är tråkigt nog, inte en av de här människorna som går ned 5 kg när de är sjuka. Nej, jag går upp 5 kg istället.


Men idag mår jag lite bättre och ska försöka mig på ett jobbpass ikväll (bara 6 pass kvar till semestern!!) och kanske avslutas veckan med ett träningspass?


Jag längtar!

 
 
Luiza

Luiza

15 juni 2011 17:10

Hej vännen!
Åh, men det låter inget vidare att ha varit deckad, och dessutom helt utan internet....Ve och fasa =). Jag hade inte stått ut, men å andra sidan , är man deckad så är man.

Såg att du köpt den nya tidningen, för några inlägg sedan. Var den bra? Tänkte köpa den idag, men valde en annan ist.

Hoppas du kommer igång med träningen snart. Kramar till dig.
Luiza

http://www.mellanhoppochfortvivlan.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 26 juni 2011 22:24

Jajamensan, nu har jag semester!   Underbart skönt!   Och jag tänker ta ett litet uppehåll med bloggen under semestern, det kanske kan smyga in ett inlägg då och då, men för att hålla ner min stressnivå så får det bli så.   I onsdags trän...

Av Sandra - 18 juni 2011 11:43

Hej alla! Jag sitter på tåget mot Uppsala igen. Det blev en resa hit med kort varsel eftersom familjen har varit tvungna att avliva vår hund alfons. Han har varit med mig under hela min uppväxt och saknaden är enorm. Jag kände att jag inte kunde s...

Av Sandra - 5 juni 2011 16:33

Hemma efter 2 härliga dagar i Uppsala.   Jag har bara njutit av det vackra vädret, umgåtts med min härliga familj och ätit gott. En del shopping har det blivit också, 2 par skor och 2 par klänningar. Jag älskar klänningar! Kan köpa hur många som ...

Av Sandra - 31 maj 2011 18:46

..går jag på snart!   Sen imorgon ska jag på en intervju, spännande, spännande! Och därefter åker jag till Uppsala en sväng. Skönt att få komma hem till underbara familjen och bara vara.     Den här supersöta köksradion köpte jag på Clas O...

Av Sandra - 29 maj 2011 16:08


  Jag fick en gratisros på Maxi. Såhär glad blir man då! ...

Skapa flashcards