Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Sandra - 2 mars 2011 21:11

Skoj med lite folk som vill hänga med på utmaningen!


Uppdatering hur det går hittills:

6 km/80 km
1/15 träningspass
0/2 nya träningsformer
Ett träningspass ska under perioden vara minst 100 minuter. Passet idag var 95 minuter, jäklarns!

0/30 min planka.

0/300 armhävningar
0/4 ordentliga stretch/avslappning/yoga/meditation eller liknanade ska utföras.
30 minuter varje vecka ska tillägnas dig. Hmm, detta måste jag bli bättre på. Räknas de 15 minuterna när jag somnade i soffan efter jobbet? 


Jaa jag är en liten bit på väg men jag måste bli bättre på plankan och armhävningarna.


Idag blev det 30 minuters styrketräning och 60 minuters zumba. Svettigt!


Sen har jag funderat lite vad jag vill med min träning. Jag vill inte gå ned i vikt. Det är inte mitt hhuvudsakliga mål. Jag vill få snygga muskler, forma min kropp och bli stark!


Veckans träning:

Måndag: Body combat. Check!

Tisdag: vila

Onsdag: styrketräning och zumba. Check!

Torsdag: vila

Fredag: Body combat och promenad

Lördag: Löpning?

Söndag: vila


Nu väntar sängen.

Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards