Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Sandra - 9 mars 2011 11:55


Njaa inte så farligt faktiskt. Jag kan fortfarande gå. Jag kan fortfarande gå på toaletten. Jag tvättade till och med håret ovanför badkaret idag ståendes på knä. Så än så länge är det under kontroll men det kommer nog byggas på under dagen.


Idag åker jag hem till kärleken! Till vackra Halmstad. Jag har bara varit där en gång tidigare så det ska bli spännande att se mig omkring i staden och strosa vid havet.

Jag älskar havet!


I fina Luizas blogg så fick hon tips på att varje kväll tänka på 3 bra saker som har hänt under dagen. Detta kan fungerar om man har svårt att sova. Detta har jag provat om kvällarna när tankarna flyger iväg och sömnen inte vill infinna sig och det fungerar bra! Man hamnar i ett lugnt tillstånd och hjärnan slappnar av.


Prova ni också!


Nu dags för lunch (linsgryta med torsk) och sedan promenad till tåget i mina nya vårskor och skinnjacka! Vår!

Ovido - Quiz & Flashcards