Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

Jihoo!

Av Sandra - 24 mars 2011 19:28

Jag har ju pratat lite om mina delmålsjeans (som inte är delmålsjeans längre..) och jag hittade idag ett annat par jeans som jag aldrig har kunnat ha! Jag beställde de från internet och de var för små men jag sparade dom iaf med förhoppningen att kunna ha dom en dag.


Den dagen var idag!


 

Jag rensade ur min garderob, vad jobbigt det är i början men vad skönt det är efteråt! Rensade ut allt som var för stort och gammalt, så nu har jag plats för massa nytt!

Ska börja imorgon med att köpa en klänning som jag spanat in på HM :)


Ser ni lillkatten i bakgrunden?


Nu väntar natt 2 av 2!

 
 
Anna

Anna

25 mars 2011 13:23

Grattis! Så skönt när saker man köpt för länge sedan nu passar eller är för stort. Bra jobbat!

http://studentitrim.bloggplatsen.se

 
Sz

Sz

25 mars 2011 18:01

Stort grattis! Vad kul att de kom in i jeansen! ;o)

Starkt av dig att rensa i garderoben...jag har också en massa kläder som jag inte använder längre, men orkar inte ta tag i det...

Hoppas att du lägger upp någon bild på din ny klänning sen!

Ha en underbar helg!

http://healthbysz.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 26 juni 2011 22:24

Jajamensan, nu har jag semester!   Underbart skönt!   Och jag tänker ta ett litet uppehåll med bloggen under semestern, det kanske kan smyga in ett inlägg då och då, men för att hålla ner min stressnivå så får det bli så.   I onsdags trän...

Av Sandra - 18 juni 2011 11:43

Hej alla! Jag sitter på tåget mot Uppsala igen. Det blev en resa hit med kort varsel eftersom familjen har varit tvungna att avliva vår hund alfons. Han har varit med mig under hela min uppväxt och saknaden är enorm. Jag kände att jag inte kunde s...

Av Sandra - 15 juni 2011 10:22

Hej alla kära läsare!   Jag har under den senaste veckan legat däckad i sjukdom med ett icke-fungerande internet; inte den bästa kombinationen ska jag säga. Igår kom min underbara kille hem och fixade internet så nu är jag tillbaka!   Sjukper...

Av Sandra - 5 juni 2011 16:33

Hemma efter 2 härliga dagar i Uppsala.   Jag har bara njutit av det vackra vädret, umgåtts med min härliga familj och ätit gott. En del shopping har det blivit också, 2 par skor och 2 par klänningar. Jag älskar klänningar! Kan köpa hur många som ...

Av Sandra - 31 maj 2011 18:46

..går jag på snart!   Sen imorgon ska jag på en intervju, spännande, spännande! Och därefter åker jag till Uppsala en sväng. Skönt att få komma hem till underbara familjen och bara vara.     Den här supersöta köksradion köpte jag på Clas O...

Ovido - Quiz & Flashcards