Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Sandra - 17 maj 2011 17:24

När jag läser runt bland era bloggar så märker jag en nedåttrend i motivation. De flesta verkar ha en dimp i motivation, får inte ihop träningen och slarvar med maten. Så är det ibland. Motivationen är en färskvara som går upp och ned. I nedåtperioderna måste man hitta sätt att motivera sig igen.

Det är därför vägningen är så viktig. Väger man sig regelbundet så märker man när vikten börjar stiga (ofta när motivationen dalar) och det kan vara en riktig motivationshöjare.


Jag är fortfarande i chock efter min vägning igår. Därför gick jag lös bland tårtor inatt när jag jobbade. Jag tänkte inte ens efter innan jag stoppade tårtbitarna (!!) i munnen.


Men bara att ta nya tag! 6 veckor till semestern! (ärdet bara 6 veckor..?) Nu jäklar!

Ovido - Quiz & Flashcards