Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Sandra - 13 maj 2011 14:02

Vilken härlig fredag det är idag!


Fast jag har såklart mest sovit hela dan och tittat på Glee, är väl lite seg efter gårdagen kanske :)

Men vilken rolig kväll det var igår! Hoppborg är inte så enkelt som man tror :)


Sedan så var jag med en kär vän som jag inte har träffat på över 3 månader. Hon tyckte att jag såg fantastisk ut och hon påpekade även att jag inte märker själv hur mycket jag faktiskt har gått ned i vikt. Och det stämmer väl. Man tror fortfarande att man är störst i rummet och jämför sig med de andra stora personerna. Sen gick jag hela kvällen och tappade min overall; den kunde jag inte knäppa förut.


 

Ikväll blir det grillning hos en kompis och kanske en sväng till SOF-området. Men endast vatten för mig!

Av Sandra - 13 maj 2011 02:40

En godnattlåt på er ni fina!!



Sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards