Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Sandra - 28 maj 2011 15:17

Jippiee, lördag! Fast det är lite halvdåligt väder ute så känns det ändå skönt!


Imorse släpade jag mig upp ur sängen och iväg på en body pump. Med en instruktör som jag inte har kört för tidigare, men vilken kille! Han hade själv styrt om lite i passen, tagit bort alla pauser och lagt till extra jobbiga övningar. Fy men roligt!


Les Mills är annars ett förkoreograferat pass där instruktörerna bara "lär" in rörelserna till förvalda låtar så det finns inte mycket utrymme till egen koreografi (svårt ord). Men det hade han lyckats med ändå!


Och mina ben skakar fortfarande och armarna är lite sådär skönt halvsega.


Efter det har jag tagit en liten tupplur i soffan och jag ska snart skutta iväg till affären och handla lite att grilla till kvällens inflyttningsfest! Jag tänkte ha den röda klänningen, bild på mig kommer senare!


Och så ska jag lära mig hur jag bloggar från mobilen, det vore nice!

Av Sandra - 28 maj 2011 08:45

 

Trött tjej på väg till träning.

Ovido - Quiz & Flashcards