Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Sandra - 26 maj 2011 12:06

2 dagar kvar innan helg! Och imorgon är det fredag, vad skönt!


Imorse var jag gäst i en annan grupp på Itrim eftersom jag missade ett tidigare möte. Riktigt kul att prata med andra människor, men de var bara 2 stycken där förutom mig. I min gamla grupp var vi också bara 3 st kvar. Lustigt det där. Alla som började i gruppen från början, vart har dem tagit vägen? Man binder ju upp sig på 1 år. Struntar de bara att gå dit då och betalar snällt 700 kr/mån i ett år? Hmm..


Jag måste visa en klänning som jag köpte igår!


  150 kr på Vila


Jag passar väldigt bra i rött och jag blev så glad när jag såg den här! Väldigt enkel med en fin skärning. Blir perfekt till ett par leggings och ett skärp i midjan. Jag ska på inflyttningsfest på lördag och tänkte ha den då! Kul att vara lite färgglad!


Nu ska jag strax iväg till jobbet för ett kvällspass. 2 dagar kvar till helg.. Kämpa!

Ovido - Quiz & Flashcards