Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Sandra - 7 maj 2011 09:53

Vilken rolig kväll igår!


Jag var i bra "skick" hela kvällen, drack endast det som ingick i middagen och dansade gärnet hela kvällen. Så det blev nog inte så många kalorier tror jag.


Jag måste få visa ett kort på min nya kyl och frys!


 

Fräsig eller hur!?


Och jag måste få bjuda på ett recept på gårdagens lunch!:


 

Kycklinggryta 2 portioner:


  • 2 kycklingfileer som du strimlar och steker
  • Hacka en halv purjolök och 1 paprika och stek med detta en kort stund
  • Häll på en halv burk med lätt kokosmjölk, 2 msk grönsaksfond, 1 msk röd currypasta och jag avslutade med en skvätt matlagningsgrädde. Går bra med creme fraiche också.
  • Låt puttra ca 15 minuter. Servera med ris och massa grönt.

MUMS!


Nu åker jag till landet!


Ovido - Quiz & Flashcards