Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Sandra - 2 maj 2011 23:07

Ja kära läsare, här kommer min bästa kroppsdel!


(om än lite försenat..)


 


Och nej, det är inte mina bröst som jag menar, utan min midja!

Den är fin, len och framhäver mina kurvor, som jag älskar!

(Förlåt för fläckig bild..)


Sedan så bjuder jag på en bild av min lilla, lilla bula på armen!

  Ser ni hur muskeln kan anas där under?  


   


Imorgon ska jag prova på ett nytt träningspass, crosstraining! En blandning av kondition och styrketräning utomhus.


Spännande!

Av Sandra - 2 maj 2011 18:56

2 maj och det är superkallt ute!


Uach, vad hände med sommaren?


Idag har jag varit ledig, varit en svängom på stan och bara myst med killen som är på väg till Halmstad nu.. Men han kommer hem imorgon igen som tur är!


Nu ska jag släpa mig till gymmet för ett pump-pass. Varför är det så otroligt svårt att träna på kvällarna? Tur att killen som har passet idag är så otroligt duktig och peppande som han är. Ikväll blir det en liten utmaning för mig! Högre vikter på ben och biceps väntar!!




Sen börjar jag längta efter en riktig utmaning. Någon som har nån på gång?

Ovido - Quiz & Flashcards