Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Sandra - 3 maj 2011 22:48

Ja efter mitt pass idag så var jag vääldigt, väääldigt nära att få upp frukosten. Jäklarns vilket pass!!


Hur många deltagare tror ni att det var?


1 st. Jag. Jag ensam med instruktören. Som en personlig tränare. Jag var orolig innan passet över att jag skulle vara ensam, men jag tänkte vad fasiken. Så vi körde. Och detta gjorde att hon bara fokuserade på mig och min nivå.


Crosstraining var ett pass utomhus där vi blandade löpning med power walk, en del strykestationer och massvis med intervallträning!!


Jag gick hem efter passet och benen bar mig knappt. Det har varit segt att jobba ikväll kan jag säga. Speciellt eftersom jag maxade vikterna igår på pumpen och ökade på både ben, biceps och rygg.


850 kcal brända

Medelpuls: 154

Maxpuls: 197


Jag är stolt över mig själv!!

Av Sandra - 3 maj 2011 11:11

Och jag ska ut och springa?


Jajamensan!


Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!


Man kanske ska ta på sig en mössa?


Ovido - Quiz & Flashcards