Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Sandra - 1 maj 2011 12:58

Och vilken valborg det blev!

dagen började med ägg, bacon och våffelfrukost, sedan blev det lite häng i trädgårdsföreningen och sedan vidare till studentområdet för att bada badtunna :)

På kvällen väntades kravall (en stor studentfest) med massa dans.


Vilken härlig dag!


Dock fick jag i mig säkert 3000 kcal, massa vin, cider och ett besök på McDonalds (jag käkade minimorötter   ). Men det var ett val som jag gjorde och jag har absolut ingen ångest över det!


Idag värker halsen som brännande eld och det brukar den göra när jag har halsfluss på gång så jag hoppas att det bara är falskt alarm.


Idag blir det tvätt och massa kaffe. Inga stora rörelser idag inte :)


 

Nu är det äntligen maj!

Vad tiden går fort! Vart tog april vägen?

Ovido - Quiz & Flashcards