Direktlänk till inlägg 12 maj 2011

Overall!

Av Sandra - 12 maj 2011 15:10

Nu åker overallen på!


   

Ikväll, imorgon och på lördag är det SOF, Studentorkesterfestivalen som hålls varannat år i Linköping och vartannat år i Uppsala. För 2 år sedan var jag med i Kårtegen! En lång parad som går genom staden, superroligt! Så ikväll blir det leka i bollhav, hoppa i hoppborg, umgås med vänner, grilla och kanske dricka någon öl. (inget socker i öl, hehe, bara en massa kalorier). Så det blir inte allt för mycket alkohol då jag gärna vill träna imorgon.


Imorse blev det ännu en morgonpromenad, med lilla missen till veterinären för en vaccination. 2/4 morgonpromenader avklarade!


Förresten, jag funderade på en sak igår. Blir ni också väldigt "sura" på folk som tar ens pass under träningspasset? Ni vet, under aerobicen eller zumban så smyger personen bakom er framåt tills den står där ni stod för en liten stund sedan? Jag blir supersur. 


Ha en fin kväll!

  

 
 
Anna

Anna

15 maj 2011 16:22

Haha jag vet! trodde det bara hände mig. Det händer typ VARJE gång jag tränar zumba, så får jag scouta efter luckor att hoppa mot om jag inte vill hoppa in i den bakom/framför mig. Vad är det som är så svårt med att hålla linjen kan man undra...

Ser jättefin ut på bilderna, keep it up!

http://studentitrim.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 26 juni 2011 22:24

Jajamensan, nu har jag semester!   Underbart skönt!   Och jag tänker ta ett litet uppehåll med bloggen under semestern, det kanske kan smyga in ett inlägg då och då, men för att hålla ner min stressnivå så får det bli så.   I onsdags trän...

Av Sandra - 18 juni 2011 11:43

Hej alla! Jag sitter på tåget mot Uppsala igen. Det blev en resa hit med kort varsel eftersom familjen har varit tvungna att avliva vår hund alfons. Han har varit med mig under hela min uppväxt och saknaden är enorm. Jag kände att jag inte kunde s...

Av Sandra - 15 juni 2011 10:22

Hej alla kära läsare!   Jag har under den senaste veckan legat däckad i sjukdom med ett icke-fungerande internet; inte den bästa kombinationen ska jag säga. Igår kom min underbara kille hem och fixade internet så nu är jag tillbaka!   Sjukper...

Av Sandra - 5 juni 2011 16:33

Hemma efter 2 härliga dagar i Uppsala.   Jag har bara njutit av det vackra vädret, umgåtts med min härliga familj och ätit gott. En del shopping har det blivit också, 2 par skor och 2 par klänningar. Jag älskar klänningar! Kan köpa hur många som ...

Av Sandra - 31 maj 2011 18:46

..går jag på snart!   Sen imorgon ska jag på en intervju, spännande, spännande! Och därefter åker jag till Uppsala en sväng. Skönt att få komma hem till underbara familjen och bara vara.     Den här supersöta köksradion köpte jag på Clas O...

Ovido - Quiz & Flashcards