Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Sandra - 15 juni 2010 21:42

A-team var en underhållande film!

Min humor precis och den bjöd på många skratt. En del specialeffekter var riktigt bra och en del riktigt kassa, men det är som det brukar vara.


Sjukskriven onsdag och torsdag med. Får se om jag orkar jobba natt i helgen. Min röst är inte riktigt tillbaka och jag hostar en del. Bronkit kanske?


Blir ingen boxning på torsdag heller, det som jag hade sett fram emot så mycket. Jaja, det kommer flera pass.


Ser på Mumien på kanal 6 nu. Gammal klassiker. Jag har varit blandat hungrig och illamående under hela kvällen, konstigt. Hoppas jag mår bättre imorgon och att jag orkar med lite poker.


Kram!!

Bio

Av Sandra - 15 juni 2010 17:10

Jag ska faktiskt våga mig iväg på en liten biofilm!


Det blir nog A-team, den verkar rolig med en hel del action. Återkommer med en recension senare. Studentbio mån-tors, en film kostar endast 60 kr, värt!


Jag jobbar heltid men har läst en extrakurs under våren och har då mecenatkort som jag är väldigt glad över :)


Får se om jag orkar jobba imorgon.. Det får kvällen utvisa!


Åt en potatis- och purjolökssoppa till middag precis, fyy vad den inte smakar gott! Jag smaksatte med chilipulver och muskot men den går verkligen inte att få ner. Usch.


Ha en trevlig kväll allihopa!

Av Sandra - 15 juni 2010 12:11

Som ni märker har jag lite svårt att bestämma mig för en fin bakgrund.

Men den här kanske funkar?


 

Taget i Göteborg för ett år sedan. Vilka underbara dagar det var där! Kanske blir en tripp i år igen..?

Av Sandra - 15 juni 2010 11:53

Vad tråkigt det är!


Och min teori är att kroppen behöver extra energi när den är sjuk, bara om man har feber så förlorar man en hel del extra vätska. Eftersom jag ändå bara får i mig 600 kcal/dag så är jag extra svag än vad jag skulle ha varit om jag åt som tidigare.


Igår blev det ingen promenad, jag orkade inte. Jag tog mig knappt till toaletten. Men imorse när jag vaknade så var himlen klarblå ute och solen sken, då kunde jag inte stå emot.


Jag segade mig runt lilla rundan runt Stångån, 3000 steg bara men det räckte till. När jag kom hem var jag helt slut och slocknade i soffan. Så det blir nog en eller två dagars sjukskrivning till.


Vilket stöd man får av alla andra bloggare som håller på med Itrim! Jag blir alldeles varm i hjärtat av allt stöd och fina kommentarer, tack för det!


Jag har satt upp små belöningar för mig själv. Innan de här veckorna så belönade jag mig själv med mat. Det är mycket enklare än vad man tror. Har man haft en tuff dag på jobbet, då kan man unna sig en god middag hemma eller lite lösgodis. Har man klarat en tenta, klart man ska fira med mat!


Så nu har jag tänkt ut andra belöningar istället för mat.


När jag har gått ned under 80 kg så ska jag göra en ansiktsbehandling. Det har jag alltid velat göra. Och när jag väger 73 kg (som är min målvikt) så tänkte jag fylla i en av mina tatueringar som har blivit lite sliten, eller bygga på den jag har på ryggen.(För er som undrar så har jag bara två.. :))


Vad längtar jag efter?

Bröd! Och sallad. Och lax!


  Mums!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards