Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Sandra - 18 juni 2010 13:14

Idag är det fredag!


Fredag som för så många människor innebär helg, ledighet och avkoppling. Fredag som för mig innebär jobb, jobb konstant till torsdag morgon (jag är ledig en natt mellan mån-tis). Så är det med det yrke som man har valt, skiftarbete.


När jag var liten ville jag inget hellre än att ha ett 9-5 jobb. Konstigt att framtiden blev en helt annan. När man har skiftarbete får man räkna med att ha helg på måndagar ibland.


Igår kväll hade jag och killen söndagskväll. Vi myste under en filt och tittade på en film. Han gick och la sig kl 23 för han skulle upp igen kl 05.30, jag var vaken till 02 för att försöka ställa om dygnet inför nattarbete inatt. Sen sov jag tll halv tolv, haha!

Det behövs inför 3 nätter på rad.


Idag har jag på mig ett par gamla byxor (eller gamla och gamla), ett par byxor som jag inte har kunnat haft för att de varit för små. Jag har typ använt dom en gång. Men idag kan jag ha dom! De sitter åt lite, lite i midjan men inget som hänger över   



Leggings! Det är en jäkla bra uppfinning! Speciellt för oss tjejer med lite större lår. Så slipper man skavsår på dolda ställen. Men jag längtar efter att ha klänning, kunna springa omkring en hel dag med bara ben utan skavsår!


Den dag mina lår inte går ihop ska jag fira!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards