Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Sandra - 29 juni 2010 22:07

Oj vad trött jag är idag..


Har haft en riktigt dålig dag på jobbet, så otroligt stressigt. Jag sprang därifrån halv fem (jag slutar kvart i fyra i vanliga fall). Inatt sov jag inte många timmar heller, 5 kanske som högst. Så nu håller jag på att somna i soffan sittande. Ska nog snart gå och sova.



Jag funderade lite över det här med måltidsersättningar, hur lätt det är att vänja sig vid dom! Nu är det inga problem, det är knappt så att jag saknar mat. Jag saknar mer frukt och jordgubbar :)


Jag har jordgubbar som växer på min balkong och idag åt jag faktiskt en av dom som var mogen. Så otroligt god! Bara en och en halv vecka kvar nu tills jag börjar äta! Spännande!


Igår fick jag komplimanger av två vänner, att det syntes att jag hade gått ned i vikt. Vad kul det känns, men man blir lite generad.


Idag efter jobbet så har vi varit och badad, varmt i vattnet!


Nej nu ska jag sova! Ska upp tidigt imorgon och träna tänkte jag, sen träffa en gammal kompis. Och åter igen berätta vad jag håller på med, det börjar bli lite tjatigt :)


Kram på er alla fina cybervänner!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards