Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Sandra - 21 juni 2010 01:20

Första dagen på LCD!!!


Känns underbart! Jag har jobbar natt hela helgen och det har varit svårt med maten. Jag har varit tvungen att låta det gå mer än 4 timmar emellan varje mål, men det har ändå funkat bra.

Jag brukar få ont i magen när jag jobbar natt, men har inte kännt av någonting. Jag brukar ha ont i magen i vanliga fall efter jag har ätit men det har nästan helt försvunnit.


Idag har jag med min en bar som jag ska äta till frukost, jag längtar som en tok efter den. Sen ska jag fira med en chili con carne till middag, jihoo!


10 000 steg kom jag upp i idag (söndag) och senare idag (måndag) när jag har vaknat tänkte jag försöka träna. Jag tränade i fredags och det var riktigt tungt. Tror inte att jag var helt frisk då.


Sen vägning på onsdag! Ska bli spännande, jag har inte vägt mig på en vecka. Kläderna sitter lite lösare bara.


Hoppas ni haft en bra söndag! Kram!! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards