Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Sandra - 14 juni 2010 14:45

Ojoj vad jag är sjuk..


Hade en riktigt trevlig dag igår på Malmslätt, det var nog över 50 000 människor där som firande flyget 100 år. Jag var lite trött och hade ont i halsen innan vi kom dit och efter lunch så blev jag riktigt dålig. Jag vinglade mest omkring (riktigt svårt med balansen) och sen somnade jag i gräset mitt i solen med en tjock munkjacka över mig.


Tur att jag hade munkjackan för då brände jag mig inte (till skillnad från vissa andra  


Idag kan jag inte ens prata för halsen är så svullen. Jobbet hörde inte vad jag sa imorse när jag försökte sjukanmäla mig.


Så idag har jag legat i soffan hela dagen. Jag ska försöka ta mig ut på en liten promenad, kroppen behöver det.


Vägde mig imorse för första gången sen dag 1, på min hemmavåg.


89.8 kg visade den när jag började, idag stod den på 84.2 kg, alltså -5.6 kg! Bra jobbat! Mina jeans håller på att bli för stora också, skoj!


  Domkyrkan i Linköping, fin!




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards