Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Sandra - 7 juni 2010 11:57

Så går jag in på vecka 2.. Snart är de första tre veckorna gjorda!


Började morgonen med ett träningspass på itrim, träffade en arbetskompis där också. Visste inte att hon gick där med, så nu ska vi träna tillsammans ibland. Träningen gick bra men jag fick lite blodsockerfall. Jag ligger lite högt i puls också, idag var det mellan 170-180. Jag borde ligga under 160 men jag vet inte riktigt hur jag ska det lugnare.


Vad tycker jag om utbudet av shakers och soppor?


Jo skogsbär och chokladshakerna tycker jag funkar. Jag brukar skaka dom med lite is eller mixa med is, då blir dom mycket godare.


Morotssoppan är jättegod. Jag har lite svårt att få den klumpfri bara.. Någon som har något tips?


Potatissoppan ä den som jag inte gillar alls.. Jag har försökt med allt. Senaste tillsatsen är chiliflakes, då funkar den hyfsat.


Gröten är okej. God till frukost eller kvällsmål. Med lite extra kanel och kardemumma blir den fin.


Och nu till lunch blir det kycklingsoppa, har inte provat den än! Spännande.


Sen traskar jag iväg till jobbet!

Ha en bra dag allihopa!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards