Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Sandra - 22 juni 2010 14:00

Tänk att jag redan är inne i min 4-e vecka. Det har gått så fort.


Och hur fort dåliga vanor bryts. Förr så var jag van att äta på kvällarna som många gör. Det har jag inte känt något behov av alls och knappt något sug efter heller.


Jag är inte direkt sugen på någonting heler, så som jag var förut. Tidgare längtade jag efter sallad och kyckling, det gör jag inte nu. Kanske lite efter bröd men det är allt. Alkohol saknar jag inte heller.


     


Jag har, som både Louise och Anna, gjort virtual models av mig själv. Den i gul tröja är jag när jag började det hela, 89 kg. Den i grönt linne är jag i dag. Ser ni någon skillnad?


Idag sov jag till 13.30 Riktigt bra med tanle på att jag somnade 02 igår kväll. Jag behövde dom 12 timmarna :)

Nu kommer nattjobbet inatt gå som på räls!


Ha en bra dag alla ni där ute!

Av Sandra - 22 juni 2010 01:22

Jag älskar kläder! Det har jag nog fått från min mamma.


Hon och jag är lika tokiga båda två i kläder och så fort vi ses så är det givet att vi ska ta en shoppingrunda på stan.


Jag har länge varit på jakt efter en långklänning att ha i sommar men inte hittat någon fin. Nu så beställde jag en från LaRedoute, den här.


 

Vacker eller hur?

Frågan är hur fin den är på men det får vi se när den kommer. Axelbanden går i kors i ryggen.


Träffade på min granntant i trappuppgången. Vi brukar fika lite då och då och dricka något glas vin. Nu ville hon bjuda över mig på lite vin och en smörgås och jag var ju såklart tvungen att berätta vad jag håller på med. Men hon reagerade positivt och hon hade sett att jag hade gått ned i vikt.    Hon var lite bekymrad bara för nu vet hon inte vad hon kan bjuda på.


Och på fredag är det midsommar! Tänk vad tiden går fort! Då ska jag bara njuta av dagen och vara stolt i bikini (det ska vara soligt har jag bestämt)



Ja just det! Chokladbaren var supergod! Hallonsmaken lite sådär, lite torr tyckte jag. Och chili sin carne var god den med, men min mage har varit lite upprorisk idag. Den är inte van att smälta så här mycket mat.



Kram!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards