Alla inlägg den 29 april 2011

Av Sandra - 29 april 2011 22:30

Lite combat blev det idag! Men promenaden inräknad så slutade dagens förbrukade kalorier på 1245!

Bra jobbat!!


Dock blir det ingen pump imorgon då jag har räknat med att dricka en del alkohol och då blir träningen bortkastad. Jag städar järnet istället och bjuder på långfrukost hemma hos mig. Sedan blir det mys i parken innan badtunnorna väntar i solen!


Ser ut att bli en riktigt härlig valborg!

Ha det ni alla också så ses vi på söndag!



  Sötingen när hon var liten.

Av Sandra - 29 april 2011 14:11

Jag läste en artikel om tjejer och styrketräning.

Den tog upp frågan varför tjejer är så rädda för att styrketräna? Många tror att de blir biffiga och får massvis av stora muskler om de styrketränar och tillbringar därför timmar på cykeln eller löpbandet i hopp om att få den där supersnygga kroppen.


Artikeln slog hål på en del myter om styrketräning och förklarade istället vad styrketräning gör med din kropp och hur snygg man faktiskt blir av styrketräning!


Artikeln hittar ni HÄR. Läs den!



Så nu skuttar jag genast iväg till gymmet! Body combat står på schemat men jag ska dra i lite vikter innan tänkte jag.


Jag har även hunnit med en timmes promad i raskt tempo och kikat på bröllopet.

Ovido - Quiz & Flashcards