Alla inlägg den 10 april 2011

Av Sandra - 10 april 2011 12:53


Nu i veckan har det inte blivit så fasligt mycket träning, en löptur, 1 body pump, 1 body combat och 1 power walk..


Hmm..


Jaja, jag laddar för nästa vecka istället!


Måndag: Body combat +body pump

Tisdag: body combat

Onsdag: vila (ska plugga och jobba hela dagen!)

Torsdag: Vila

Fredag: Body combat

Lördag: Body pump

Söndag: vila


3 vilodagar,

3 body combat och

2 body pump



Variation?

Av Sandra - 10 april 2011 10:49

I mitt jobb så träffar jag på massor av människor.


I mitt jobb så får jag veta massor om dessa människor. Vad de jobbar med, vad de har för familj, vänner, sysselsättningar, hur mycket de tränar, om de röker, dricker, när var och hur de bajsar.


Jag får veta allt om dessa människor. Människor som jag kanske bara träffar en gång.

Detta gör mig väldigt nyfiken på andra människor. Den som sitter bredvid mig på bussen, den som står bredvid mig i matkön, den som springer föbi mig i löpspåret. Vad jobbar de med, hur ser deras vardag ut? Är de lyckliga, olyckliga? Är de friska eller har de någon sjukdom? Har de någon familj, vänner?


Jag tror att ett leende kan göra väldigt mycket. Tänk dig själv om du är ute på en promenad för att avreagera dig. Någon har varit taskig mot dig på jobbet. Och så möter du en främmande person som ger dig ett strålande leende. Eller i ICA-affären. Vem kan inte låta bli att le tillbaka.


Så kära läsare, le mera! Du kanske förbättrar någons dag eller muntrar upp någon.


Idag, när jag tillbringar min söndagskväll på jobbet, ska jag le hela kvällen och sprida positiv energi.



 

Ovido - Quiz & Flashcards