Alla inlägg den 20 april 2011

Av Sandra - 20 april 2011 13:09

Ja nu blir det jobb ikväll istället för en ledig dag! Så det kan bli.


Lite ledsamt är det för jag hade bokat in mig på Zumba och det var så länge sen (det går bara 1 pass i veckan och det är alltid stupfullt). Men jag behöver pengarna. Och sen var jag redan lite tveksam då min rygg har blivit värre under natten och nu har jag ryggskotts-känslor. Jag kan fortfarande gå men inte böja mig.

Haha, kul för den person som jobbar med mig ikväll, jag kan inte mobilisera eller förflytta patienterna.


PhD skrev en kommentar om inlägget nedan som var väldigt klok och något jag också funderade omkring igår. När man kikar in på kroppsbilder.se så är det väldigt få som är nöjda med sin kropp. Får man inte vara nöjd? Det känns som att folk reagerar mer på om någon säger "fasen vad snygg jag är idag", än om någon klagar på sig själv. Det är ju hemskt! Varför ska det behöva vara så?



Och sen, gå ut idag och var stolta över er själva! Känn stolthet över er kropp, hur vacker och stark den är, oavsett skavanker och diverse bilringar. Det har vi alla!



Jag ska ta Ellas utmaning och lägga ut kort på den kroppsdel som jag är mest nöjd med!Jag utmanar er också, lägg ut en bild/bilder på den kroppsdel ni tycker allra mest om och en motivering.

Mina bilder kommer inom kort! Jag ska bara jobba först :)


Ovido - Quiz & Flashcards