Alla inlägg den 19 april 2011

Av Sandra - 19 april 2011 22:56

Och härliga tisdag!


Vaknade vid 14-tiden efter en lugn natt, skönt!

Tog en sväng på stan med killen. Låg med huvudet i hans knä i solen på en parkbänk med en smoothie i handen och bara njöt av dagen och livet.


Kan det bli bättre?


Jorå, om man avslutar dagen med en tuff body combat! Min favoritintruktör, yeah!

Fast jag ägnade en stor del av passet av att vara bekymrad över tjejen bredvid mig. Hon såg hyfsat svimfärdig ut och mina sjuksköterskeinstinker slog till, såklart. Men hon klarade passet utan att svimma, skönt.


Men 770 kcal brända och pulsen låg på fina 164 i medel, max 194. Ryggen värker som sjutton, den bråkade redan innan och jag tänkte att lite träning skulle göra susen. Men den gör fortfarande riktigt ont och strålar lite ut i höger ben. Ischiasnerven är nog lite i kläm tror jag. Så jag ska försöka leta upp någon kiropraktor/naprapat.

Någon som vet någon bra i Linköping?


Imorgon väntar body pump och ev. ett zumbapass efter, helt beroende på hur jag känner det såklart!  



Kika in på kroppsbilder.se. Där lägger vem som helst ut bilder på sig själva med vikt och längd. En härlig sida där man kan se hur vanliga människor ser ut. Alla är vi olika.

Jag hittade en tjej i samma ålder som mig och med samma mått, längd och vikt. "Fasen vad smärt hon är", tänkte jag. Sen slog det mig att vi hade samma mått. Vilken skev bild man har om sig själv egentligen.Ta en titt!


Kram på er!

Av Sandra - 19 april 2011 22:52

Dags för tävling igen!


Denna gång tävlar jag hos underbara Emelie!


Jag tävlar om denna fina sport-bh som är perfekt när man är ute och springer. Ger ett fantastiskt stöd för de små tvlillingarna!


 


Jäkligt snygg är den också!

Ovido - Quiz & Flashcards