Alla inlägg under februari 2011

Av Sandra - 9 februari 2011 17:57

1 timmes gymmande blev det! Jag är fortfarande härligt mör i armarna.


Sedan bokade jag in mig på combat på fredag och body attack på söndag. Attack har jag inte provat så det blir spännande.


Efter det bakade jag världens godaste bröd!

Jag lovar, det var verkligen det godaste bröd jag någonsin ätit! Recept hittade jag från Nina.


 

Ni måste prova det! Helt fantastiskt!


Sedan så kom mitt proteinpulver som jag hade beställt! Jag hade även beställt en bar som det var rea på, och döm min förvåning när jag såg storleken på den. Den var enorm!

 

 


Blir spännande att prova sen!


Nu blir det en liten tupplur innan nattjobb inatt!

Av Sandra - 9 februari 2011 09:56

Onsdag idag!

(för det är väl onsdag..?)


Lilllördag som viss kallar den!


Jag är glad idag!

Vårkänslor hänger i luften! Solen strålar utanför fönstret, det pirrar i kroppen. Jag längtar efter converse, uppknäppt skinnjacka, inga vantar. Bar mark som man kan springa fort, fort.

Jag längtar..


Sedan längtar jag efter fredag! Då kommer killen hit, vi har inte setts på två veckor. Distansförhållande är ingen hit.


Jag har blivit dålig med bilder i bloggen den senaste tiden men det ska jag ändra på! Kamerabatteriet har varit slut och jag hittade inte laddaren   


Nu ska jag kila till gymmet för ett styrkepass, sedan kommer en gammal granne hit och vi ska fika. Hon är 83 år och vi lärde känna varandra i min förr lägenhet. Kul att hon vill komma förbi och hälsa på.

Av Sandra - 8 februari 2011 11:11


..det blev faktiskt lite fruktsallad med naturell lättyoghurt och ett par nävar med kastrullpopcorn igår på kvällskvisten   


Imorse vaknade jag tidigt, gick upp och tog en sväng runt i lägenheten, gick på toaletten och sedan gick jag och lade mig igen!

Det absolut bästa med sovmorgon!

Sedan sov jag en timme till, härligt!


Idag väntar kvällsjobb och innan dess vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. En promenad? Städa lite?


Först blir det en kopp kaffe i alla fall!

Av Sandra - 7 februari 2011 21:48

Jag är med i en tävling!


Suzan har en tävling HÄR om om att vinna dessa underbart fina skidstrumpr från GoCoCo's.


 


Underbart snygga strumpor i härliga färger!


Dessa strumpor skulle passa mina små, tjocka ben perfekt när jag susar nedför backen!


Hoppas jag vinner och att Suzans lilla sötnos Frank drar mitt namn!

Av Sandra - 7 februari 2011 18:00


Hej finingar!


Jag har jobbat hela helgen och helt enkelt inte hunnit med datorn.


I fredags åt jag kanongoda proteinvåfflor som en vän lagade till frukost åt mig. Japp, ni läste rätt, jag klarade 5 dagar med måltidsersättningar!!


Jag mådde så dåligt, ont i huvudet, jag var så trött och konstant illamående så jag kände att det inte var värt det. Jag väntade på att det skulle gå lättare men det blev aldrig så.


Jag är ändå nöjd med min insats! 2 kg ned och jag är pepp igen! Nu är det nyttig mat och massor av rolig träning!


Dagen idag började med en proteindrink, sedan spenderades 1 timme på gymmet. Till mellanmål blev det fruktsallad med kesella och till lunch en supergod sallad med kyckling, avokado och sojabönor från Hälsofreak!

Till mellanmål en swebar och till middag kycklingwok.


Bra dag idag!

Av Sandra - 4 februari 2011 19:46


Absolut min nya favoritträning!!


Jag skrattade, skrek och grät hela passet igenom (och inte bara för att det var så jobbigt utan mycket för alla endorfiner som for omkring).



1075 kcal brända!!



Medelpuls: 151

Maxpuls: 195

(jag har nog inte så mycket högre puls..)


Och det passet avgjorde det, jag har hittat mitt nya gym!

Av Sandra - 4 februari 2011 16:30


Igår blev det en personlig introduktion på mitt nya träninsställe och vad mina armar värker idag!!


Sedan har jag börjat dagen med massor av promenad (11 000 steg hittills) och nu blir det lite body combat!


Perfekt ledig dag!

Av Sandra - 2 februari 2011 19:28


Dag 3 idag och jäklar vad jobbigt det är!!


Jag är trött, hungrig, frusen, irriterad och arg. Mest på livet i allmänhet.


Men för att uppmuntra mig själv så gjorde jag två virtual models. Det var länge sen!


   

Den blåa är när jag började, 89 kg. Den röda är jag nu, 76 kg. Och ni som vill prova, HÄR är sidan.


Och tack Anna och Louise för era peppande kommentarer!

Ovido - Quiz & Flashcards