Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Sandra - 22 februari 2011 21:39


..efter ännu ett underbart combatpass!


779 kcal brända, maxpuls: 191!



Ellas blogg läste jag en mening som har fastnat i mitt huvud. Ni vet när det är såå kämpigt att ta sig ut och träna, när man bara vill ligga hemma och krypa ned under en filt. Då frågar man sig själv:


-Har jag någonsin ångrat en träning? Har jag någon gång mått sämre efter en träning än vad jag gjorde innan?

Svar: Nej! Man mår så bra efter träning, jag har aldrig ångrat ett träningspass!


Nu: Proteinsmoothie.

Av Sandra - 22 februari 2011 14:56

Vad skönt!


Vilken hektisk natt, ojoj.. Jag satt inte många minuter på hela natten. Men, som jag har skrivit tidigare, det är därför jag tycker om mitt jobb. Omväxlande.


Jag har precis ätit frukost och sett på Biggest loser. Men jag blev så trött på programmet. Det är två lag som tävlar mot varandra. I det ena är det tre små tjejer och en liten kille, i det andra laget är det fyra stora fotbollskillar. Och när dom ska tävla mot varandra så är det en fysisk gren där de skulle bära sandsäckar och flytta på traktordäck.


Vilket lag tror ni vann?


Fotbollskillarna såklart! Inte ens spännande. Varför kan dom inte göra en rättvis tävling?


Trist.

Ovido - Quiz & Flashcards