Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Sandra - 16 februari 2011 22:12


30 minuters styrketräning + 60 minuters Zumba =901 kcal brända!


Vad tyckte jag om Zumba?

Jag måste nog ge det ett par gånger till. Rumpskakningarna ÄLSKAR jag men vissa låtar var lite sådär.

Men jag har hittat min favoritinstruktör! Hon leder även body combat på fredagar. Hon ska bli min nya målbild!



Dagens vikt (på itrimvåg): 75.7 kg!!

Lägsta vikten någonsin på Itrims våg! Känns riktigt bra! Och ändå slank det ner lite lördagsgodis och ett par kakor i helgen.


Bra gjort Sandra!

Av Sandra - 16 februari 2011 15:32


Lite stel i benen idag..

Inte bara benen förresten, rumpan är hård som sten. Lite ont gör det att sätta sig på toaletten   


Men kvällen bjuder på lite Zumba! Förhoppningsvis mjukas kroppen upp när den blir lite varm. Det ser jag fram emot!


Igår träffade jag på en bekant på combatpasset, skoj! Kanske blir lite box ihop, min favoritträning!


Veckans träning:


Måndag: VILA

Tisdag: Body combat

Onsdag: Zumba, ev. styrketräning eller box beroende på hur kroppen mår

Torsdag: Spinning, promenad

Fredag: VILA

Lördag: Löpning

Söndag: VILA


Fin träningsvecka i konditionens tecken.

Ovido - Quiz & Flashcards