Alla inlägg under februari 2011

Av Sandra - 15 februari 2011 22:20

 

Lite svårt att se kanske men

1177 kcal brända!!


Oj vilket härligt pass!

Instruktören var en kille och han hade sån energi! Och så var han lite galen också.. Men nu kan jag knappt lyfta på armarna..


 

Bilden är 20 minuter efter passet och håret är inte blött efter duschen..

  


Imorgon blir det förhoppningsvis lite Zumba efter gruppmöte på Itrim! Jag har längtat efter att prova Zumba så det ser jag fram emot!

Av Sandra - 15 februari 2011 18:21

Nu är det dags att kila till gymmet för lite Body Combat!


Jag är liiite trött efter endast ha sovit mellan 8-12 idag.. Får se hur träningen går men jag hoppas att kroppen är pigg!





 

Av Sandra - 14 februari 2011 17:00


God morgon på er fina läsare!


Här är en trött tjej som precis vaknat efter nattjobb. En riktigt jobbig natt var det med, jag satt inte ner många minuter. Men vissa pass är sådana mardrömspass och tack och lov för att inte en dag är den andra lik på mitt jobb. 


Inatt kanske blir lugnare!


Igår gjorde jag och älsklingen proteinvåfflor till frukost!

Recept lånade jag från Millan. Men istället för bakepro så hade vi i chokladproteinpulver, mums!

Våfflorna åt vi med frysta bär och lättkesella. Men våfflorna var lika goda till lunch med craime fraiche, rödlök och avokado.


Imorgon blir det combat igen, jag längtar!

Av Sandra - 13 februari 2011 19:57

När jag vägde som mest kände jag mig vacker. Jag har alltid känt mig vacker och snygg. Jag trodde inte att viktnedgång skulle göra någon skillnad.


Men det gjorde det.


Nu kan jag gå runt i bikini eller underkläder och känna mig fin, snygg och framför allt bekväm! Men jag tror att mycket sitter i huvudet. Jag vet att jag har gått ned i vikt, då kommer självförtroendet fram.


Jag är stolt över min kropp! Den är fin, stark, frisk och vacker! Den bär mig dit jag ska och klagar sällan.


Jag är stolt.

Av Sandra - 13 februari 2011 00:45

Idag har jag handlat ett par vårskor!


Impulsshopping? Kanske.. Men jag har spanat på dom varje gång jag har gått hem från stan (Bianco ligger på väg hem till mig)


 


Ursnygga till tajta jeans!


Tänk vad glad man blir av att köpa skor   


Igår blev det ännu ett underbart combatpass! Jäklar vad kul det är. 800 kcal brända, maxpuls: 191.


Imorgon: Body attack! Spännande!

Av Sandra - 10 februari 2011 20:11

Jag har läst lite om olika motivationsfaktorer. Bl.a att inte ha för stora byxor på sig utan gärna några som är lite för små.


Sedan läste jag hos Alva om hennes delmålsbyxor.

Jag hade ett par sådana en gång i tiden men nu passar dom!


Ska man köpa ett par byxor som är lite för små så man har något att sikta mot?


 


Mina måljeans.


Tulpanerna i bakgrunden fick jag av finaste M. De vackraste tulpaner som jag har sett..

Av Sandra - 10 februari 2011 20:01

Snart börjar andra natten! Helt sjukt när man jobbar natt, vaknar vid fyra och sen måste man gå till jobbet. Ungefär så känns det :)


Men efter i natt är jag ledig till söndag natt och det känns toppen! För imorgon kommer finaste killen hit, oj vad jag längtar!


Jag är inne i min 9-e månad med Itrim nu, det känns helt overkligt. Idag var jag på möte angående stabiliseringsåret. Det verkar riktigt bra men jag känner att jag inte har råd att lägga ut de pengarna när jag inte tränar där. Annars hade jag klart stannat i ett år till!


Jag måste visa en bild på min supergoda frukost!

 

Skivad äpple, banan och mango med lite naturell lättyoghurt, russin och naturella flingor. Till det en smörgås med kalkon och gurka. Mitt supergoda hembakade bröd. Med en kopp te vid sidan av :)


Men när jag skalade mangon så råkade jag skala av en bit av min nagel, aj!

 

Ni som är känsliga behöver inte kika på bilden   

Av Sandra - 9 februari 2011 19:45

En utmaning vore någonting!


Vad roligt!


En utmaning för att motivera, förbättra och belöna!


Jag ska fila lite och återkommer.


Tips har jag fått från duktiga Alva.


  

Ovido - Quiz & Flashcards