Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Sandra - 17 februari 2011 20:17


80 minuter blev det!



Jag trodde inte att det var så långt hem till vännen men det var det visst! Och raskt tempo blev det för det var så jäkla kallt! Usch!


Men vi bokade en resa till varmare breddgrader i september, känns jätteroligt!!


 


Längtar efter sommaren!

Av Sandra - 17 februari 2011 15:14


Idag blev det ett 45 minuters spinningpass!


Maxpuls: 189, medelpuls: 160

Kcal: 578


Nu är jag alldeles mör i kroppen, det sitter fint med en vilodag imorgon.


Jag har också funderat över varför jag förbränner så mycket kcal när jag tränar? Är det normalt? Eller är det för att jag ligger högt i puls under passet?

Är pulsen lägre så förbränner man mer fett så min fettförbränning är nog inte optimal.


Nu kanske det blir en liten powernap innan långpromenad hem till en kär vän.


Ha en fin torsdag!

Ovido - Quiz & Flashcards