Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Sandra - 8 juli 2010 22:07

80.0 kg slutade vågen på idag!


Jag ville så gärna gå ned under 80 kg så först var jag lite besviken. Men sedan när jag tittade närmare på remsan så hade jag gått ned ca 3.5 kg fett och gått upp 1 kg muskler! Helt okej!


Nu ska jag umgås lite med killen som jag inte sett på 3 dagar. Imorgon åker han bort så vi kommer inte att ses förrän på tisdag, tråkigt..


Ha en fin kväll alla!

Av Sandra - 8 juli 2010 11:07

Uppsala har varit riktigt härligt!


Har tagit det lugnt, badad lite, varit med familjen och träffat min närmaste vän som är gravid i vecka 30. Tyckte lite synd om henne för det kan inte vara roligt att vara höggravid i sommarvärme, usch.


Jag har svårt att förstå att jag får äta vanlig mat redan på måndag! Ojoj vad jag planerar. Det känns jättekonstigt. Men samtidigt spännande.


Ikväll ska jag på gruppmöte, det är inte min vanliga grupp utan ett öppet sommarmöte. Sen imorgon bitti har jag coachmöte. Min coach föreslog den tiden och jag b lev lite förvånad för jag hade ett möte för bara två veckor sedan, men jag tror att de vill att man ses precis innan man ska börja äta vanlig mat ifall man har lite funderingar och så. 


Jag undrar lite över fett-biten. Vad är okej och vad är inte okej. Ska man äta lightprodukter eller inte. Hur mycket sås får man ta? Får man äta avokado till frukost och lite andra skumma funderingar.


Nu snart går mitt tåg. Blir lite träning ikväll med

  


Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards