Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Sandra - 26 juli 2010 15:01

Jobbat helgen och har min sista lediga dag innan semestern.


Idag har jag tagit sovmorgon, sedan god frukost med frukt och keso/kesellröra med kanel och kardemumma.


Sedan ett underbart, hårt träningspass på Itrim. De har nya maskiner som är toppen tycker jag. De tog lite mer än de gamla maskinerna. Sedan gruppmöte och vägning på det.


Jag har inte vägt mig på 3 veckor och inte sedan jag började med varierat. Jag hade gått ned ca 7 hekto och det var skönt. Man går upp lite i vikt efter man börjar äta mat för att kroppen samlar på sig och nu hade jag ändå gått ned lite så det var kul.


Jag funderade lite kring sötsaker idag. Jag är väldigt förtjust i bullar och kakor men jag har inte känt av något sug sedan jag började äta mat igen. Klart det skulle vara gått med en bulle eller choklad men jag känner inget sug efter det.Skönt


Igår kväll blev det grillad kyckling med ungsbakade grönsaker, lite grönsallad och hommus. Kanongott.

Ovido - Quiz & Flashcards