Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Sandra - 10 juli 2010 19:58

Näst sista dagen på vecka 6! Känns kanon!


Idag har jag jobbat hela dagen, gick utanför dörrarna när jag slutat och vilken värme! Jag hade en joggingtur inplanerad men det gick inte. Det är för varmt ute.


Och när jag gick hemåt funderade jag över hur mycket jag hade druckit under dagen. 1 (!!!) glas kom jag fram till! Jag var så arg på mig själv. Jag har alltid vattenflaskan med mig men idag var en ganska stressig dag och jag glömde helt bort det. Dumt och i den här värmen också.


Så det var en trött Sandra som vinglade hemåt. Väl hemma drack jag en halv 1 1/2 liters flaska med vatten och 5 dl fun light saft. Nu känns det bättre.



Och vet ni vad jag mer har gjort idag? Jag har handlat mat! Vad konstigt det kändes! Flera gånger traskade jag in i gångar där jag alltid plockat ifrån förut men nu skulle jag inte ha något därifrån. Som brödhyllorna.


 


Mitt kylskåp när jag kommit hem. Vad fint det ser ut!


Kräftstjärtar längtar jag efter! Men som sagt, på måndag blir mitt första mål lax med blomkålsmos, mums :)

Ovido - Quiz & Flashcards