Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Sandra - 28 oktober 2010 19:22

Efter skolan igår körde jag ett snabbt och tungt pass på Itrim. Riktigt bra gick det men jag körde hårt. Efter det sprang jag till tåget för att möta min farmor som var på besök. Totalt blev det 21 000 steg igår..


På kvällen sen började min fot att värka och idag är det mycket värre. Smärtan känna när jag går och den sitter på utsidan av foten. Jag tror att den är överansträngd så idag och imorgon är jag sjukskriven.


Jag linkade ned en kortis till stan och blev omkörd av en gammal dam med rullator. Så nu blir det vila ett par dar, suck.. Det värsta är att jag har precis fått mens och som de flesta tjejer får jag världens sug efter allt! Jag vill bara äta massor, frukt, choklad, knäckebröd, det spelar ingen roll. Och därför behöver jag träningen för att väga upp dem extra knäckebrödssmörgåsen som jag stoppar i mig.


Usch, inte roligt att vara skadad..

Ovido - Quiz & Flashcards