Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Sandra - 21 oktober 2010 15:10

Fin, solig dag ute!


Jag har precis kommit hem efter en långfika med en kär vän. Inte det minsta träningsvärk har jag efter löpningen igår. Kan det bero på allt protein som jag tryckte i mig efter träningen?


Vanilj/päronpulvret var faktiskt ingen hit för mig.. Igår vispade jag det fluffigt och blandade det med lite kesella och frukt och det blev väldigt mastigt. Ska prova det med bara vatten idag och se om det smakar bättre.  

Mitt kära protein.


Idag blir det träning, ska på ett medelpass lite senare och efter det vankas det nattjobb. Imorgon blir det musikal, skoj! Kanske ett glas vin till   


Visste ni att en flaska vin innehåller ca 750 kcal!? Men ett glas kan man unna sig.


 


Nu blir det mellanmål! Kardemummakaffe med skummad lättmjölk, mums!


Ovido - Quiz & Flashcards