Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Sandra - 19 oktober 2010 20:46

Idag är det riktigt höstväder ute!


Jag är med i en stegtävling på jobbet och kämpar hela tiden för att få ihop så många steg som möjligt. Idag landade det på ca 12 000 steg och då har jag varit ledig hela dagen, bra jobbat!


Jag gick och hämtade ut mina två paket idag, ett med massa proteinpulver och bars och ett med bikini och strandklänning.


Bikinin var lite för liten men va fasen, snart är jag där! Så den får stanna. Strandklänningen var helt underbart fin och satt perfekt. Det är inte ofta saker gör det som man beställer från nätet.


Av proteinbarsen har jag hittills smakat pepparkaka, caffe latte, mintchoklad och bananchoklad. Alla var kanongoda men mintchokladen var lite för godisaktig för min smak. Jag har tänkt att köpa hem kartonger av dessa när jag valt ut mina favoritsmaker. Rekommenderar dessa starkt.


Återkommer med recension på proteinpulvret med smak av vanilj/päron :)

Ovido - Quiz & Flashcards