Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Sandra - 25 oktober 2010 16:17

Jag har hittat ett gott recept till mitt proteinpulver!


Frysta bär ex. björnbär, hallon, jordgubbar, blåbär.

1 banan, sojamjölk och 3/4 dl proteinpulver. Mixa och drick direkt.


GOTT!


Av Sandra - 25 oktober 2010 16:08

Solen skiner ute och det är hyfsat varmt!


Helgens nattjobb är över och i fredags var jag på Champions of rock i Cloetta center. Herregud vad bra dom var! Helt otrliga! Och publiken var som galna, vilken stämning!


I lördags blev det middag på restaurang med svärföräldrarna. Jag och killen delade på auburginedipp till förrätt och sen åt jag souvlaki med sallad till huvudrätt. Supergott! En halv Tiramisu till efterrätt slank ned också..

MUMS!


Nu väntar en ordentlig vecka och på lördag får jag äta lördagsgodis igen.


Jag har pratat igenom det här med min coach och det är okej med lördagsgodis. Mycket för att jag ska kunna hålla mig motiverad.


Igår var jag helt slut, orkade inte göra någonting överhuvudtaget. Jag tänkte att jag skulle gå på promenad men jag orkade bara gå runt huset.. Så kan jag bli ibland efter nattjobb. Men idag är det andra tag!


Imorse tog jag en promenad ned till stan och klippte mig. Jag blev jättenöjd. Sen har jag städat lite för ikväll blir det poker hemma hos mig!

Ovido - Quiz & Flashcards