Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Sandra - 21 januari 2011 09:09


Idag fick jag frukost på sängen!

Mycket trevligt, god fruktsallad med keso och jordgubbsyoughurt tillsammans med lite finsång och paket. Eftersom jag inte fick någon frukost i tisdags när jag fyllde år så fick jag det idag istället!



Jag har lite funderingar om jag ska göra som Louise och köra en rivstart till..

Rivstart får man endast göra 1 ggr/år eftersom det tär lite på kroppen och det är inte jojobantning som man ska hålla på med.

Jag känner att jag håller på att tappa kontrollen och detta är ett sätt att ta tillbaka kontrollen. Sen är jag faktiskt trött på att äta varierat, jag vill äta bara mat. Då kan jag först göra en rivstart på max 3 veckor och sen börja äta varierat i en eller två veckor och sedan gå över till bara mat för att hålla vikten.


Men som sagt, jag funderar fortfarande!

Jag vet inte om det är en bra idé eller om jag tar den "lätta" lösningen. Jag ska diskutera lite med min coach tänkte jag.


Idag blir det lite svängningar på stan med mamma, kika lite på bl.a vardagsrumsbord, trevligt!

Ovido - Quiz & Flashcards