Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Sandra - 6 januari 2011 14:56


Vad ynklig man blir när man är sjuk! Eller jag blir det i alla fall :)


Förkylningen har slagit till för fullt och satt sig på halsen och näsan. Tror att jag har feber också men vet inte säkert för jag har ingen termometer, haha! Typiskt av en sjuksköterska att inte ens äga en egen termometer. Men jag brukar oftast ta tempen på jobbet   


Idag drack jag en proteinsmoothie till frukost och en kycklingsoppa till lunch. Svårt att äta något fast då det mest fastnar i halsen.


Men jag är så träningssugen!! Jag blir alltid det när jag är sjuk! Känner ni andra igen det? Jag bara längtar efter tuffa pass där svetten sprutar, löprundor i mjuk snö som knastrar under fötterna, gympass där musklerna får jobba.. Jag längtar!!!




Och tusen tack för alla underbara kommentarer! Det betyder mycket för mig och ni är bäst!

Ovido - Quiz & Flashcards