Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Sandra - 17 januari 2011 12:20


Jag har medvetet lagt bort bloggandet under helgen. Istället har jag njutit av livet (i fredags) och förbannat livet (i helgen).


Och som vanligt när jag mår dåligt så har jag ätit. Ätit upp allt godis som har funnits i den här lägeneheten och även alla pepparkakor. Nu är allt onyttigt slut och det känns skönt! Måndag är det idag och dags att ta tag i sitt liv!


Imorgon fyller jag år.

Jag ser inte direkt fram emot det, just för att den här födelsedagen kommer inte att vara som mina tidigare. Jag kommer att vakna själv, jobba mellan 6.45-16 och sen (tack och lov!) äta på restaurang med några fina vänner!


Jag har väldigt ont om pengar nu och då är det fruktansvärt svårt att äta rätt. Frukt är dyrt. Mat är dyrt.


Jag lever på proteinpulver och tacopaj.

Ovido - Quiz & Flashcards