Alla inlägg den 10 september 2010

Av Sandra - 10 september 2010 12:02

Och nattjobb som väntar! Jag har precis gått upp ur sängen, jag tvingade mig att sova till 11 och det gick bra   


Pratade lite med min coach när jag var förbi itrim igår, jag nämnde att jag har stått stilla under en längre period. Hon sa att jag ska strunta i vikten ett tag och bara njuta av min livsstil och må bra.


Jag har fuskat lite de senaste dagarna, ätit en godisbit och en bulle, som jag skrev om.  Men när jag funderade över vad hon sa så tänkte jag om. Jag mår inte bra av att äta godis, det ger ingenting förutom ont i magen. Så igår var jag jätteduktig, jag och killen var på bio, han åt popcorn och jag drack en proteinshake och åt min bar.


Jag tror att det här kan funka! Njut av er nya livsstil och gör det som ni mår bra av! Ingen mår bra av att äta godis.


Ha en fin fredag!

Ovido - Quiz & Flashcards