Alla inlägg under september 2010

Av Sandra - 9 september 2010 16:21

Jag är alltid trött nu för tiden känns det som..


Men idag är jag trött för att lägenheten är nu färdigstädad, phu. Jobbigt, jobbigt men det tog faktiskt inte så lång tid som jag hade trott.


Idag blev det tonfiskfräs till lunch, recept från http://millansandberg.blogspot.com/

Riktigt gott fast kesellan skar sig såklart.


Smet in på Itrim och vägde mig också, 78.6 kg. Ned ett par hekto så det var skoj men jag var som vanligt riktigt uttorkad. Vet inte riktigt vad jag ska göra åt det.. Verkar inte spela någon roll hur mycket jag än dricker, det rinner rakt igenom känns det som.  

Haha vilka söta pingviner! Det är verkligen skojiga djur. Häftigt att se dessa djur i verkligenheten.


Mina händer är helt förstörda av allt rengöringsmedel och klorin, återfuktande handkräm tack!


Ikväll blir det kanske bio, roligt!

Av Sandra - 9 september 2010 08:30

Usch vad jobbigt det är!


Jag hatar att vara småsjuk. Det är mycket lättare att vara sjuk rejält och så går det över fort än att gå runt och vara småsjuk.



Bild från Söderköping där jag var för ett par veckor sedan. Underbart fint.


  På tisdag åker jag till USA med tre av mina närmaste vänner! Det ska bli jättekul att komma ifrån lite men frågan är hur jag ska göra med maten där..? USA är inte känt för att ha den nyttigaste maten. Och det är alltid svårt när man är med sina vänner.. Jag tror att jag tar med mig bars och försöker att äta nyttigt så gott det går. Men skoj ska det bli!


Idag ska jag städa ur min gamla lägenhet, trååkigt. Men först frukost på stan!

Av Sandra - 7 september 2010 21:16

Så! Nu är jag färdigflyttad!


Men usch vilken helg! Som tur var kunde mina föräldrar komma hit och hjälpa mig, tusen tack för det! Men min kropp är helt slut..


Härligt att vara i min nya lägenhet.


Trist nog har jag ätit lite godis i helgen och nu hetsåt jag precis en bulle, inte bra.. Men nya tag imorgon! Nu ska jag sova, helt slut!


Sov gott mina kära läsare.

Av Sandra - 3 september 2010 09:52

Mycket att göra den här veckan!


Jobb alla dagar och däremellan en hel del ärenden. I onsdags fick jag nycklarna till min nya lägenhet som är toppenfin! Flyttar in i helgen.


Tisdags blev det ett Itrimpass och i onsdags ett skivstångspass på Friskis, skönt. 2 pass den här veckan får vara okej. Lördagen och söndan blir det flyttlådor i trappor som gäller   


Ikväll blir det kräftskiva med jobbet, skoj! Lite uppladdning inför helgen!


Hoppas ni alla får en underbar fredag!

Ovido - Quiz & Flashcards