Alla inlägg den 8 november 2010

Av Sandra - 8 november 2010 14:50

Igår blev en lugn och mysig dag!


Vaknade klockan 13 efter nattjobb och jag kände mig pigg i kroppen.

Åt en god frukost, fruktsallad med keso och nötter och sen gav jag mig iväg på en löptur runt ån. Jätteskönt att springa men jag kände att jag hade fått i mig för lite energi under dagen. Endast en proteinbar klockan 05 och sen fruktsalladen.. Men det var skönt att springa ändå!


Sen gick jag och killen på en promenad ned till ån där Lions samlade ihop pengar till ett flickhem i Nepal. Man fick köpa ett flytljus för 20 kr och lägga ut på ån. Supermysigt och vackert.


När vi kommit hem gjorde vi nyttiga pannkakor, receptet hittade jag på nlife. Världens bästa receptsida, massvis med nyttiga och goda recept!


Pannkakorna åt vi med keso, kesella och bär, mums!


Till efterrätt blev det lite glass från Ben och Jerrys eftersom det var min ätardag. Perfekt söndagkväll!

Ovido - Quiz & Flashcards