Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

Måndag

Av Sandra - 30 augusti 2010 23:12

Måndagar är väl den tråkigaste dagen i veckan? Fast samtidigt den dagen då det är som längst till nästa måndag..


Jag jobbar och står i. Den här veckan blir riktigt hektiskt med jobb 5 dagar och diverse möten då jag inte jobbar. Och så ska jag flytta i helgen så lite flyttpackande måste jag klämma in med.


Och när ska jag träna? Jo jag tänkte vara på Itrim när de öppnar imorgon kl 10.00 och på onsdag ska jag klämma in ett skivstångspass på kvällen. Det får bli veckans träning. Sedan ska jag ju flytta i helgen så en hel del kartong-bärande lär väl bränna lite kalorier.


Måltiderna är inget problem just nu men kvällarna är så svåra.. Någon som har ett bra tips på vad man kan göra för att inte småäta på kvällen?

Om jag småäter så blir det bra saker, lite frukt, ibland med ett par skedar minikeso. Men jag vill bli av med den här ovanan så jag tar gärna emot tips på hur ni andra undviker detta.


Kram på er!

 
 
Anna

Anna

31 augusti 2010 21:46

Bra att det går bra med måltiderna. Jag kör fortfarande sockerfria halstabletter ibland på kvällarna, då suget efter något kommer. Då jag kör 5 gånger brukar jag ta en bar som sista måltid på kvällarn, så lurar jag mig att jag även får i mig nåt gott. Men du kanske ville bli av helt med att käka på kvällen, och då e mitt tips at planera dagen så mycket det är möjligt så att sista måltiden inte kommer så tidigt på kvällen. Ett annat säkert tips är ju det gamla att inte ha något hemma så kan du inte käka något. Det e ju inte så gott att trycka i sig bara en burk majs... så fort goda saker finns hemma så ökar ju risken att man trillar dit, så därför har jag inget gott att äta hemma om jag inte bestämt mig för att just det idag. Kanske inte hjälpte så mycket..

http://studentitrim.bloggplatsen.se

Sandra

31 augusti 2010 22:41

Jo bra tips!
Att inte ha något hemma är riktigt bra för slipper man det iaf, och halstabletter ska jag absolut prova!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 26 juni 2011 22:24

Jajamensan, nu har jag semester!   Underbart skönt!   Och jag tänker ta ett litet uppehåll med bloggen under semestern, det kanske kan smyga in ett inlägg då och då, men för att hålla ner min stressnivå så får det bli så.   I onsdags trän...

Av Sandra - 18 juni 2011 11:43

Hej alla! Jag sitter på tåget mot Uppsala igen. Det blev en resa hit med kort varsel eftersom familjen har varit tvungna att avliva vår hund alfons. Han har varit med mig under hela min uppväxt och saknaden är enorm. Jag kände att jag inte kunde s...

Av Sandra - 15 juni 2011 10:22

Hej alla kära läsare!   Jag har under den senaste veckan legat däckad i sjukdom med ett icke-fungerande internet; inte den bästa kombinationen ska jag säga. Igår kom min underbara kille hem och fixade internet så nu är jag tillbaka!   Sjukper...

Av Sandra - 5 juni 2011 16:33

Hemma efter 2 härliga dagar i Uppsala.   Jag har bara njutit av det vackra vädret, umgåtts med min härliga familj och ätit gott. En del shopping har det blivit också, 2 par skor och 2 par klänningar. Jag älskar klänningar! Kan köpa hur många som ...

Av Sandra - 31 maj 2011 18:46

..går jag på snart!   Sen imorgon ska jag på en intervju, spännande, spännande! Och därefter åker jag till Uppsala en sväng. Skönt att få komma hem till underbara familjen och bara vara.     Den här supersöta köksradion köpte jag på Clas O...

Ovido - Quiz & Flashcards