Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Sandra - 19 augusti 2010 16:34

Tillbaka efter en vecka på Gotland, några dagar på västkusten och ett par dagar i Uppsala.


Jag har fuskat, det har jag. Svårt när man umgås dygnet runt med en familj som är tokiga i godis.


Och när vi kom fram till Gotland så hade jag glömt att köpa med mig måltidsbarer, fasen också! Så jag snokade upp Alevos måltidsersättning på Ica, de hade bäst värden och bra med protein. Så de har jag ätit två gånger om dagen.


Jag sprang ett par gånger, bra! Och igår var jag på ett 75 minuters stationspass på Friskis, vad roligt det var! Jag insåg hur mycket jag har saknat Friskis.. Så nu blir det itrimpass imorgon, itrimpass på lördag (eventuellt) och skivstång på tisdag, skoj!



Öppet hus på Itrim Linköping på lördag! Någon som ska dit? Jag ska det!

Ovido - Quiz & Flashcards