Direktlänk till inlägg 2 december 2010

Hemma igen!!

Av Sandra - 2 december 2010 07:58

Nu är jag hemma i fruktansvärt kalla Sverige, usch! 40 graders temperaturskillnad är inget man ser fram emot och kroppen fick en riktig chock. Så nu är jag sjuk såklart. Det var väntat :)


Malaysia var underbart! Underbar miljö, underbara människor och fantastisk mat. Jag har mest solat, badat och shoppat en hel del   


 

Här är de fantastiska Petronas towers i Kuala lumpur. Helt otroligt höga! Vi fick aldrig gå upp i dom, men det räckte att stå vid botten och titta uppåt.


Efter 3 dagar i Kuala lumpur flög vi till en liten ö som heter Langkawi. Det här är vår strand vid solnedgången och lågvatten.


 

Utsikt från vårt hotellrum nr 2. Vi fick byta hotellrum efter ett par dagar eftersom det läckte från badkaret. Och det nya hotellrummet var bra mycket större och underbar utsikt.


Nu när vi har kommit hem så gick jag direkt på att jobba två nätter, inget roligt. Och igår var det gruppmöte och vägning såklart. Det var ingen rolig upplevelse, 2.3 kg upp!!


78.5 kg stannade vågen på. Jag blev väldigt ledsen först för jag trodde verkligen inte att det skulle vara så farligt. Som tur var så hade vi möte efter och diskuterade lite kring nedgångar. Har man en nedgång så kan man göra det till en liten nedgång eller en stor. Den här semestern ska jag då göra till en liten nedgång och lära mig av det som har hänt. Bara att ta tag i det igen!


Idag har jag 6-månaders uppföljning och det var ju synd att den kom nu när jag har gått upp i vikt, men samtidigt så kan jag och min coach diskutera vidare strategier.


Jag håller er uppdaterade!   

 
 
Sussie

Sussie

2 december 2010 12:46

Ser alldeles underbart ut på bilderna! Skönt att få ladda batterierna med lite sol!

Jag tror att man får tänka som så att det kommer att komma semesterresor, högtider, fester och annat i hela ens fortsatta liv. Går man upp nåt kilo så kan det inte få vara hela världen, utan det är bara att ta tag i det igen.
Men jag förstår om du blev ledsen, det är inte kul med plus.
Fortsätt kämpa, du är jätteduktig!
Kram och heja! //Sussie

http://itrimsussie.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 26 juni 2011 22:24

Jajamensan, nu har jag semester!   Underbart skönt!   Och jag tänker ta ett litet uppehåll med bloggen under semestern, det kanske kan smyga in ett inlägg då och då, men för att hålla ner min stressnivå så får det bli så.   I onsdags trän...

Av Sandra - 18 juni 2011 11:43

Hej alla! Jag sitter på tåget mot Uppsala igen. Det blev en resa hit med kort varsel eftersom familjen har varit tvungna att avliva vår hund alfons. Han har varit med mig under hela min uppväxt och saknaden är enorm. Jag kände att jag inte kunde s...

Av Sandra - 15 juni 2011 10:22

Hej alla kära läsare!   Jag har under den senaste veckan legat däckad i sjukdom med ett icke-fungerande internet; inte den bästa kombinationen ska jag säga. Igår kom min underbara kille hem och fixade internet så nu är jag tillbaka!   Sjukper...

Av Sandra - 5 juni 2011 16:33

Hemma efter 2 härliga dagar i Uppsala.   Jag har bara njutit av det vackra vädret, umgåtts med min härliga familj och ätit gott. En del shopping har det blivit också, 2 par skor och 2 par klänningar. Jag älskar klänningar! Kan köpa hur många som ...

Av Sandra - 31 maj 2011 18:46

..går jag på snart!   Sen imorgon ska jag på en intervju, spännande, spännande! Och därefter åker jag till Uppsala en sväng. Skönt att få komma hem till underbara familjen och bara vara.     Den här supersöta köksradion köpte jag på Clas O...

Ovido - Quiz & Flashcards